Polacy bez nagród w Cannes
Laury dla Baracka Obamy na festiwalu w Cannes. Jego kampania prezydencka zebrała najbardziej prestiżowe nagrody
Polskie agencje wróciły bez nagród z 56. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions, jednego z kilku najważniejszych festiwali tej branży na świecie. W tym roku o nagrody walczyły 124 prace z naszego kraju (wszystkich zgłoszeń z 86 krajów było w tym roku ponad 22,6 tys.).
Trzy polskie agencje dostały nawet nominacje – Change Integrated dwie (w kategorii media oraz design, przy czym w tej drugiej znalazła się nawet na tzw. krótkiej liście) za nagradzaną już wcześniej w Polsce kampanię „Pomnik...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta