Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy bez nagród w Cannes

29 czerwca 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
źródło: AP

Laury dla Baracka Obamy na festiwalu w Cannes. Jego kampania prezydencka zebrała najbardziej prestiżowe nagrody

Polskie agencje wróciły bez nagród z 56. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions, jednego z kilku najważniejszych festiwali tej branży na świecie. W tym roku o nagrody walczyły 124 prace z naszego kraju (wszystkich zgłoszeń z 86 krajów było w tym roku ponad 22,6 tys.).

Trzy polskie agencje dostały nawet nominacje – Change Integrated dwie (w kategorii media oraz design, przy czym w tej drugiej znalazła się nawet na tzw. krótkiej liście) za nagradzaną już wcześniej w Polsce kampanię „Pomnik...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8356

Spis treści
Zamów abonament