Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pierwsza miłość Polaka: telewizja

29 czerwca 2009 | Kraj | Jarosław Stróżyk
Oglądanie telewizji jest tak samo atrakcyjne dla kobiet, jak i mężczyzn. Psycholog społeczny Norbert Maliszewski uważa, że nawet jeśli spędzamy czas z rodziną, sprowadza się to do wspólnego oglądania TV
źródło: Forum
Oglądanie telewizji jest tak samo atrakcyjne dla kobiet, jak i mężczyzn. Psycholog społeczny Norbert Maliszewski uważa, że nawet jeśli spędzamy czas z rodziną, sprowadza się to do wspólnego oglądania TV
Telewizja minimalnie wygrywa z rodziną, a zakupy ze spacerem na świeżym powietrzu – wynika z sondażu IQS & Quant Group.
źródło: Rzeczpospolita
Telewizja minimalnie wygrywa z rodziną, a zakupy ze spacerem na świeżym powietrzu – wynika z sondażu IQS & Quant Group.

Kobiety lepiej od mężczyzn wykorzystują wolny czas. Dużo czytają, są wytrwalsze w sporcie. Ale też znacznie więcej od nich kupują

Oglądanie telewizji (75 proc.), przebywanie razem z rodziną (74 proc.) i robienie zakupów (70 proc.) – to najpopularniejsze sposoby spędzania przez Polaków wolnego czasu. Takie wyniki przynosi sondaż IQS & Quant Group wykonany w ramach raportu ING „Porozmawiajmy o życiu”.

Albo zakupy, albo telewizor

– Potwierdza to, że Polacy nie potrafią dobrze spędzać wolnego czasu – twierdzi psycholog społeczny Norbert Maliszewski z UW. – Po pracy najchętniej robią zakupy albo siedzą przed telewizorem. Spędzanie czasu z rodziną pewnie też w dużym stopniu sprowadza się do wspólnych zakupów czy oglądania telewizji.

Maliszewski podkreśla, że takie pomysły, jak pójście do kina, teatru czy uprawianie sportu, znalazły się na samym końcu zestawienia. – To, co wymaga trochę więcej aktywności, zwykle jest przez Polaków...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8356

Spis treści
Zamów abonament