Koniec gadających głów?
Programy publicystyczne - dlaczego większość z nich straciła widzów
Najwięcej widzów stracił poniedziałkowy program Tomasza Sekielskiego i Andrzeja Morozowskiego „Teraz my” w TVN. W pierwszym półroczu 2009 r. oglądało go średnio ok. 1,5 mln osób (dane AGB Nielsen Media Research). To o 450 tys. mniej niż w tym samym czasie w 2008 r.
Mniejszą widownię w tym roku (o 170 tys., teraz 760 tys.) ma też „Warto rozmawiać” w TVP 2. Gospodarz programu Jan Pospieszalski tłumaczy to zmianą dnia emisji.
– W marcu „Warto rozmawiać” przeniesiono ze środy na czwartek. Przez to efekt przyzwyczajenia widzów przestał działać. Nie towarzyszyła temu akcja informacyjna – mówi „Rz”. Mimo że po zmianie program zmniejszył też o 0,5 punktu proc. udziały w rynku (10,7 proc. w pierwszym półroczu), Pospieszalski liczy, że TVP przedłuży kontrakt ważny do końca 2009 r. – Na pewno TVP na „Warto rozmawiać” dużo nie zaoszczędzi, bo to jedna z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta