Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wydatki na usługi marketingowe nie zawsze są kosztem

20 sierpnia 2009 | Dobra firma | Izabela Lewandowska

Aby zaliczyć wydatek do kosztów podatkowych, trzeba go odpowiednio udokumentować. Jest to istotne, zwłaszcza gdy chodzi o tzw. usługi niematerialne

– Prowadzę działalność gospodarczą indywidualnie. Rozliczam się z urzędem skarbowym za pomocą księgi przychodów i rozchodów. Czy mogę zaliczyć w koszty wydatki na opłacenie usług marketingowych i przedstawicielskich, wykonywanych na rzecz mojej firmy na terenie Ukrainy przez spółkę ukraińską na podstawie umowy zawartej w lutym 2009 r.?

Tak, jeśli spełnione są warunki, by zaliczyć te wydatki do kosztów uzyskania przychodu. Definicja takich kosztów zawarta w art. 22 ustawy o PIT jest bardzo ogólna, a więc i pojemna. Jeśli jednak urząd skarbowy zakwestionuje dany wydatek, to na przedsiębiorcy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8400

Spis treści
Zamów abonament