PKP drąży tunel do Okęcia
234 mln zł, 2000 metrów tunelu, ponad 1500 dni opóźnienia. Polskie Linie Kolejowe podpisały kontrakt na łącznik między stacją Służewiec a Terminalem 2. Ma zostać otwarty w połowie 2011 roku
Przejazd pociągiem z Dworca Śródmieście do stacji PKP pod lotniskiem Okęcie zajmie ok. 20 minut. Ten łącznik miał zostać otwarty na początku 2007 roku. Ale stanie się to najwcześniej w czerwcu roku 2011.
Z metra przyszli do kolei
Inwestycja ma kosztować 234 mln zł, z czego 80 proc. sfinansuje UE. Kontrakt został powierzony polsko-niemieckiemu konsorcjum firm Bilfinger Berger (przejął Hydrobudowę-6, czyli wykonawcę stacji Plac Wilsona), ZUE Kraków (modernizowali Trasę W-Z) i PeBeKa Lubin (budowali węzeł Młociny). Prace mają rozpocząć się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta