Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rynek reklamy skurczy się o jedną siódmą

12 listopada 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Pierwszy minimalny wzrost rynku reklamy jest możliwy  w 2010 r. – uważają eksperci  z CR Media Consulting.
źródło: Rzeczpospolita
Pierwszy minimalny wzrost rynku reklamy jest możliwy w 2010 r. – uważają eksperci z CR Media Consulting.

W całym 2009 roku wydatki reklamowe w polskich mediach spadną o 14,6 proc. – szacują analitycy z CR Media Consulting

To oznacza, że w tym roku rynek reklamy netto może być wart 6,37 mld zł. – W 2010 roku spodziewamy się już minimalnego wzrostu wartości rynku o 0,8 proc., ale tutaj dużo zależy od tego, jak się zamknie IV kwartał tego roku. Wszystko wskazuje bowiem na to, że pierwszy wzrost rynek może odnotować w IV kwartale przyszłego roku – mówi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8471

Spis treści
Zamów abonament