Rynek reklamy skurczy się o jedną siódmą
W całym 2009 roku wydatki reklamowe w polskich mediach spadną o 14,6 proc. – szacują analitycy z CR Media Consulting
To oznacza, że w tym roku rynek reklamy netto może być wart 6,37 mld zł. – W 2010 roku spodziewamy się już minimalnego wzrostu wartości rynku o 0,8 proc., ale tutaj dużo zależy od tego, jak się zamknie IV kwartał tego roku. Wszystko wskazuje bowiem na to, że pierwszy wzrost rynek może odnotować w IV kwartale przyszłego roku – mówi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta