Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Są znów chętni na reklamy

27 listopada 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Wpływy reklamowe mediów w Polsce w 2009 r. Domy mediowe szacują, że tegoroczny rynek reklamy będzie wart od 6,4 do 7,7 mld zł. W 2010 r. ma szansę się mocno nie skurczyć.
źródło: Rzeczpospolita
Wpływy reklamowe mediów w Polsce w 2009 r. Domy mediowe szacują, że tegoroczny rynek reklamy będzie wart od 6,4 do 7,7 mld zł. W 2010 r. ma szansę się mocno nie skurczyć.

Rynek reklamy w przyszłym roku nie będzie się już kurczyć – uważają analitycy pytani przez „Rz”

To koniec spadków – twierdzą specjaliści od rynku reklamy. Ich zdaniem w przyszłym roku rynek reklamy w najgorszym razie pozostanie na poziomie zbliżonym do tegorocznego.

Według Jakuba Benke, prezesa domu mediowego Starcom, jeśli europejska gospodarka będzie wychodzić z recesji, to w II połowie roku powinniśmy odczuć wzrost na polskim rynku reklamowym, a w całym roku 2010 mamy szansę na zwiększenie wydatków o maksymalnie 5 proc. Mniej optymistyczny jest Jacek Dzięcielak, prezes MPG: – Szacujemy, że w przyszłym roku rynek reklamy pozostanie na poziomie z tego roku lub będzie na niewielkim minusie. W tym roku rynek reklamy może się skurczyć o 15 proc. –...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8484

Spis treści
Zamów abonament