Są znów chętni na reklamy
Rynek reklamy w przyszłym roku nie będzie się już kurczyć – uważają analitycy pytani przez „Rz”
To koniec spadków – twierdzą specjaliści od rynku reklamy. Ich zdaniem w przyszłym roku rynek reklamy w najgorszym razie pozostanie na poziomie zbliżonym do tegorocznego.
Według Jakuba Benke, prezesa domu mediowego Starcom, jeśli europejska gospodarka będzie wychodzić z recesji, to w II połowie roku powinniśmy odczuć wzrost na polskim rynku reklamowym, a w całym roku 2010 mamy szansę na zwiększenie wydatków o maksymalnie 5 proc. Mniej optymistyczny jest Jacek Dzięcielak, prezes MPG: – Szacujemy, że w przyszłym roku rynek reklamy pozostanie na poziomie z tego roku lub będzie na niewielkim minusie. W tym roku rynek reklamy może się skurczyć o 15 proc. –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta