Ożywienie na rynku wina dopiero za rok
Kryzys nie zniechęcił Polaków do kupowania wina. Częściej wybieramy jednak tańsze trunki
– Tempo, w jakim rośnie sprzedaż wina, nieco wyhamowało, ale nie widzimy oznak załamania rynku – mówi Robert Ogór, prezes grupy Ambra notowanej na GPW. Jego zdaniem w tym roku Polacy mogą kupić o ok. 5 proc. wina więcej niż przed rokiem.
Potwierdzają to dane firmy Nielsen, według której od sierpnia 2008 do września 2009 r. Polacy kupili w sklepach i na stacjach benzynowych o 5 proc. wina więcej niż przed rokiem. Wydatki zwiększyły się w tym czasie o 10 proc. Tymczasem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta