Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Popularność targów nie spada

08 grudnia 2009 | Targi w Polsce | Anna Sielanko

Poznańskie Centrum Ekspertyz Gospodarczych przeprowadziło na zlecenie Polskiej Izby Przemysłu Targowego badania, których celem było określenie wpływu przemysłu targowego na gospodarkę oraz ocena nastrojów uczestników tych imprez.

Z analizy 846 ankiet przeprowadzonych wśród firm wystawiających w pięciu miastach w pierwszej połowie 2009 roku, wynika, że mimo gorszej koniunktury w gospodarce, przedsiębiorstwa te zakładają na przyszły rok średni spadek łącznych wydatków ponoszonych na udział w targach jedynie o 1,3 proc.

Z kolei zwiedzający (ponad 1600 pytanych) deklarują częstszy udział swoich firm na targach. Połowa zapewnia, że w przyszłym roku przyjedzie na takie imprezy częściej niż trzy razy.

Brak okładki

Wydanie: 8493

Spis treści
Zamów abonament