Co zrobić, by nie zginąć w tłumie
Stoisko ma przyciągnąć klienta i od razu powiedzieć mu coś o firmie i jej produktach. To może jednak kosztować, a wystawcy są dziś oszczędni
– Najważniejsza jest koncepcja – podkreśla Zbigniew Józefiok z Wydziału Zabudowy Międzynarodowych Targów Poznańskich. To ona decyduje o tym, jakie techniki i środki zostaną wykorzystane, by cele zostały osiągnięte, stoisko było funkcjonalne i na długo zostało w pamięci zwiedzających. – Stoisko targowe to przede wszystkim miejsce spotkań, ekspozycji produktu lub idei. Jego wygląd musi być zgodny z wizerunkiem firmy. Chodzi o spójność przekazu – zauważa Magdalena Gyurkovich, projektantka stoisk.
Nie może być więc mowy o ślepym naśladowaniu trendów, bo to, co akurat jest modne, nie musi być dla danej firmy najlepsze. – Nawet modne wzorzyste tapety i na przykład kryształowe lampy nie będą właściwe dla stoiska, na którym prezentowany jest sprzęt przemysłu ciężkiego – zauważa Gyurkovich. ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta