Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Co zrobić, by nie zginąć w tłumie

08 grudnia 2009 | Targi w Polsce | Aneta Stabryła
Światło  jest jednym  z najważniejszych elementów  stoiska.  Właściciwe  dobrane przyciąga uwagę  zwiedzających
źródło: Rzeczpospolita
Światło jest jednym z najważniejszych elementów stoiska. Właściciwe dobrane przyciąga uwagę zwiedzających

Stoisko ma przyciągnąć klienta i od razu powiedzieć mu coś o firmie i jej produktach. To może jednak kosztować, a wystawcy są dziś oszczędni

– Najważniejsza jest koncepcja – podkreśla Zbigniew Józefiok z Wydziału Zabudowy Międzynarodowych Targów Poznańskich. To ona decyduje o tym, jakie techniki i środki zostaną wykorzystane, by cele zostały osiągnięte, stoisko było funkcjonalne i na długo zostało w pamięci zwiedzających. – Stoisko targowe to przede wszystkim miejsce spotkań, ekspozycji produktu lub idei. Jego wygląd musi być zgodny z wizerunkiem firmy. Chodzi o spójność przekazu – zauważa Magdalena Gyurkovich, projektantka stoisk.

Nie może być więc mowy o ślepym naśladowaniu trendów, bo to, co akurat jest modne, nie musi być dla danej firmy najlepsze. – Nawet modne wzorzyste tapety i na przykład kryształowe lampy nie będą właściwe dla stoiska, na którym prezentowany jest sprzęt przemysłu ciężkiego – zauważa Gyurkovich. ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8493

Spis treści
Zamów abonament