Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rady dla targowych debiutantów

08 grudnia 2009 | Targi w Polsce | Anna Sielanko

∑ Warto zacząć od zebrania informacji o imprezach, które odbywają się w branży interesującej przedsiębiorstwo. Sprawdzić, czy wcześniej było na nich dużo wystawców; dla eksporterów ważne jest czy byli obecni również kontrahenci zagraniczni.

∑ Urządzenie stoiska zależy od celu udziału w targach. Jeśli w planach jest przede wszystkim zawarcie kontraktów, powinno tam być wydzielone miejsce dla prowadzących rozmowy i przygotowujących dokumenty. Gdy dominują cele promocyjne, lepiej większy nacisk położyć na ekspozycję produktu.

∑ Przy mniejszym budżecie dobrze sprawdza się stoisko standardowe, ale wyróżniające się atrakcyjną kolorystyką lub unikalnym znakiem graficznym.

∑ Kompletując personel, warto pamiętać, że oprócz służb marketingowych przydatni są technolodzy znający się na produkcji i wzornictwie eksponowanych wyrobów.

na podstawie rozmowy z Kamilą Kozłowską, doradcą z firmy MT Serwis

Brak okładki

Wydanie: 8493

Spis treści
Zamów abonament