Producenci kosmetyków wydali miliardy na reklamę
Branża kosmetyczna pobiła nowy rekord wydatków na reklamę. W ubiegłym roku sięgnęły one prawie 1,7 mld złotych
– Nasi partnerzy w dystrybucji bardzo teraz potrzebują promocyjno-reklamowego wsparcia sprzedaży – podkreślał jesienią ubiegłego roku Jean-Noel Divet, prezes L’Oreal Polska, lidera branży kosmetycznej zarówno pod względem udziałów w rynku, jak i wydatków na reklamy. Jak wynika z najnowszych danych firmy badawczej Expert Monitor, L’Oreal zrealizował w ubiegłym roku zapowiadany przez prezesa wzrost inwestycji w marketing i reklamę;...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta