Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Producenci kosmetyków wydali miliardy na reklamę

15 lutego 2010 | Ekonomia | Anita Błaszczak

Branża kosmetyczna pobiła nowy rekord wydatków na reklamę. W ubiegłym roku sięgnęły one prawie 1,7 mld złotych

– Nasi partnerzy w dystrybucji bardzo teraz potrzebują promocyjno-reklamowego wsparcia sprzedaży – podkreślał jesienią ubiegłego roku Jean-Noel Divet, prezes L’Oreal Polska, lidera branży kosmetycznej zarówno pod względem udziałów w rynku, jak i wydatków na reklamy. Jak wynika z najnowszych danych firmy badawczej Expert Monitor, L’Oreal zrealizował w ubiegłym roku zapowiadany przez prezesa wzrost inwestycji w marketing i reklamę;...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8549

Spis treści
Zamów abonament