Promocja idzie do gospodarki
Resort Waldemara Pawlaka zaczął konsultacje z przedsiębiorcami na temat spójnej promocji za granicą
Organizacje przedsiębiorców dostały po wielu miesiącach oczekiwania z resortu gospodarki „Strategię umiędzynarodowienia gospodarki polskiej”, czyli koncepcję promocji polskiego biznesu za zagranicą.
– Dobrze, że jest – przyznaje Maria Montowska, dyrektor z Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej. Według niej największym pozytywem strategii jest usystematyzowanie zalet i problemów gospodarki. Ale jak zaznacza, w przepastnym dokumencie za bardzo optymistycznie potraktowano zagrożenia oraz za mało wzięto pod uwagę opinie i doświadczenia samych przedsiębiorców.
– Nie ma w nim też harmonogramu wdrażania systemu, a więc tego, co najbardziej jest potrzebne – dodaje.
Pierwotnie strategia, gdzie miały się znaleźć kierunki wspierania eksportu, miała być gotowa jeszcze w połowie ubiegłego roku. – Od...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta