Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ważna przejrzystość i szybkość reakcji

23 lutego 2010 | Ekonomia | Piotr Rudzki reuters
źródło: Rzeczpospolita

Mazda Motor – spółka, o której się mówi w Tokio

Piąty w Japonii producent samochodów nie zdecydował się na specjalną kampanię marketingową, mającą odebrać klientów Toyocie. Firma nie obawia się też spadku sprzedaży swych aut. Akcje koncernu zdrożały o 3,14 proc., do 230 jenów.

Szef pionu finansowego Mazdy Kiyoshi Ozaki oświadczył, że jego firma nie dostrzega dużego wpływu na własną sprzedaż decyzji Toyoty o akcji usuwania usterek w ponad 8 mln pojazdów na świecie. Większość z nich przypadła na Stany Zjednoczone, gdzie Mazda ma 2 proc. rynku.

– Dochodzą do nas sygnały, że niektórzy klienci postanowili poczekać z zakupem, ale nie spodziewam się dużego wpływu tej sytuacji na wyniki – dodał Ozaki. Mazda postara się zwiększyć przejrzystość postępowania wobec usterek i przyspieszy reagowanie na takie problemy.

Do dyrekcji motoryzacyjnego koncernu dołączą audytorzy i przedstawiciele zainteresowanych działów firmy, by omawiać wspólnie sygnały o wadach i szybko je usuwać.

Brak okładki

Wydanie: 8556

Spis treści
Zamów abonament