Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nierzetelna reklama będzie kosztowna dla SKOK

25 lutego 2010 | Prawo | jek

Ponad 300 tys. zł zapłacą kasy spółdzielcze za wprowadzenie konsumentów w błąd podczas kampanii promocyjnej

Kasa Krajowa SKOK swoim hasłem reklamowym wprowadzała konsumentów w błąd. Będzie musiała za to zapłacić ponad 304 tys. zł – zdecydowała prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Wszystko zaczęło się od hasła: „Kasy nie inwestują wolnych środków w jakiekolwiek ryzykowne instrumenty finansowe”. W czerwcu 2009 r. prezes UOKiK wszczęła postępowanie przeciwko Kasie Krajowej SKOK. Urząd zwrócił uwagę na metodę reklamowania zasad jej funkcjonowania...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8558

Spis treści
Zamów abonament