Nierzetelna reklama będzie kosztowna dla SKOK
Ponad 300 tys. zł zapłacą kasy spółdzielcze za wprowadzenie konsumentów w błąd podczas kampanii promocyjnej
Kasa Krajowa SKOK swoim hasłem reklamowym wprowadzała konsumentów w błąd. Będzie musiała za to zapłacić ponad 304 tys. zł – zdecydowała prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Wszystko zaczęło się od hasła: „Kasy nie inwestują wolnych środków w jakiekolwiek ryzykowne instrumenty finansowe”. W czerwcu 2009 r. prezes UOKiK wszczęła postępowanie przeciwko Kasie Krajowej SKOK. Urząd zwrócił uwagę na metodę reklamowania zasad jej funkcjonowania...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta