Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polak ufa marce Nokia

25 lutego 2010 | Ekonomia | Anita Błaszczak
Mocna pozycja polskich marek spożywczych. Fiński telefon, niemiecki samochód, ale żywność najlepiej krajowa. Ranking TrustR potwierdza zaufanie, jakim Polacy darzą lokalne marki, zwłaszcza z sektora spożywczego.
źródło: Rzeczpospolita
Mocna pozycja polskich marek spożywczych. Fiński telefon, niemiecki samochód, ale żywność najlepiej krajowa. Ranking TrustR potwierdza zaufanie, jakim Polacy darzą lokalne marki, zwłaszcza z sektora spożywczego.

Na czele listy najbardziej wiarygodnych marek są u nas globalne brandy

Nokia, Audi i Volkswagen zdobyły najwięcej punktów w polskiej edycji badań konsumenckich TrustR, które przeprowadziła wśród internautów w 22 krajach świata firma Millward Brown. Obliczony na ich podstawie wskaźnik TrustR mierzy zarówno zaufanie do marki (czyli jej wiarygodność), jak też skłonność do polecenia jej innym. Dobry wynik to nie tylko powód do dumy właściciela marki, ale i cenna przewaga konkurencyjna, zwłaszcza na pokryzysowym rynku.

Jak wynika z analizy firmy doradczej The Future Company, brandy najwyżej ocenione w rankingu TrustR, były kupowane siedem razy częściej niż ich konkurenci, którzy osiągnęli średnie wartości tego wskaźnika – czyli ok. 100 punktów.

– W czasach transformacji rynku,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8558

Spis treści
Zamów abonament