Polak ufa marce Nokia
Na czele listy najbardziej wiarygodnych marek są u nas globalne brandy
Nokia, Audi i Volkswagen zdobyły najwięcej punktów w polskiej edycji badań konsumenckich TrustR, które przeprowadziła wśród internautów w 22 krajach świata firma Millward Brown. Obliczony na ich podstawie wskaźnik TrustR mierzy zarówno zaufanie do marki (czyli jej wiarygodność), jak też skłonność do polecenia jej innym. Dobry wynik to nie tylko powód do dumy właściciela marki, ale i cenna przewaga konkurencyjna, zwłaszcza na pokryzysowym rynku.
Jak wynika z analizy firmy doradczej The Future Company, brandy najwyżej ocenione w rankingu TrustR, były kupowane siedem razy częściej niż ich konkurenci, którzy osiągnęli średnie wartości tego wskaźnika – czyli ok. 100 punktów.
– W czasach transformacji rynku,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta