Dla klientów ważna jest cena, a nie etyka
Produkty firm dobrze traktujących klientów czy środowisko nie sprzedają się lepiej – wynika z badań „Rz”
– Jako największy koncern handlowy w Polsce uznajemy społeczną odpowiedzialność biznesu za nieodłączny element nowoczesnego zarządzania – przekonuje Renata Juszkiewicz, dyrektor sieci hipermarketów z grupy Metro w Polsce.
Jednak z punktu widzenia polskich konsumentów bycie firmą etyczną to na razie sztuka dla sztuki. Tylko co piąty Polak byłby skłonny zapłacić do 10 proc. więcej za produkty przedsiębiorstwa, które zachowuje się etycznie wobec...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta