Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zawinił producent, odpowiada sprzedawca

10 marca 2010 | Prawo | Sławomir Wikariak

Klient może domagać się naprawy lub wymiany zamówionego w sieci wadliwego produktu tak jak w tradycyjnym sklepie

Przedsiębiorca odpowiada za sprzedany przez siebie towar. Musi on być zgodny z umową, a to oznacza, że także z prezentowaną w Internecie ofertą. I nie ma tu znaczenia, że producent daje swoją gwarancję. To klient decyduje, czy chce skorzystać z uprawnień...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8569

Spis treści

Księga Kresów Wschodnich

Zamów abonament