TVN dalej będzie dyktował ceny
Stacja ostrożnie prognozuje swoje wpływy z reklamy telewizyjnej i zapowiada podwyżki cen
Spółka spodziewa się, że jej wpływy z reklamy telewizyjnej wzrosną w tym roku o 3 – 5 proc., a w samym drugim kwartale o 2 – 3 proc.
Zdaniem Piotra Janika, analityka z KBC Securities, tak ostrożne szacunki mogły być przyczyną czwartkowego spadku kursu spółki o 1,88 proc., do 17,7 zł. Spadku raczej nie wywołały podane wczoraj wyniki za I kwartał 2010...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta