Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamację rozpatrzyli w banku po ośmiu miesiącach

14 października 2010 | Moje Pieniądze | aig blik

Pieniądze klientki, zamiast na Konto Mocno Oszczędzające, pracownik Polbanku, niezgodnie z dyspozycją, przelał na zwykły rachunek. Mimo interwencji bank miesiącami nie reagował. Teraz przeprasza za pomyłkę

Pani Agnieszka w grudniu ubiegłego roku w jednym z oddziałów Polbanku w Warszawie otworzyła zwykły rachunek oraz trzy Konta Mocno Oszczędzające.

– Na kontach oszczędnościowych ulokowałam po 4,9 tys. zł – opowiada klientka Polbanku. – Zakładałam je w obecności znajomego, który pamięta, jakie dyspozycje wydałam pracownikowi banku.

Kiedy klientka dostała...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8752

Spis treści
Zamów abonament