Reklamację rozpatrzyli w banku po ośmiu miesiącach
Pieniądze klientki, zamiast na Konto Mocno Oszczędzające, pracownik Polbanku, niezgodnie z dyspozycją, przelał na zwykły rachunek. Mimo interwencji bank miesiącami nie reagował. Teraz przeprasza za pomyłkę
Pani Agnieszka w grudniu ubiegłego roku w jednym z oddziałów Polbanku w Warszawie otworzyła zwykły rachunek oraz trzy Konta Mocno Oszczędzające.
– Na kontach oszczędnościowych ulokowałam po 4,9 tys. zł – opowiada klientka Polbanku. – Zakładałam je w obecności znajomego, który pamięta, jakie dyspozycje wydałam pracownikowi banku.
Kiedy klientka dostała...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta