Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ostry konflikt w polskiej wódce

14 października 2010 | Ekonomia | Beata Drewnowska
WÓdki kupujemy coraz mniej. Tracą na tym producenci. Do tej pory z ograniczeniem popytu najlepiej radził sobie Stock Polska.
źródło: Rzeczpospolita
WÓdki kupujemy coraz mniej. Tracą na tym producenci. Do tej pory z ograniczeniem popytu najlepiej radził sobie Stock Polska.

Stock Polska oskarża Belvedere, że starogardzka zbyt przypomina czystą de luxe. Konkurent odpiera zarzuty, ale zmienia opakowanie

Gra toczy się o udziały w polskim rynku wódki wartym ok. 13 mld zł. Czysta de luxe żołądkowa gorzka ma w nim ponad 16 proc., co daje jej pozycję lidera. Natomiast starogardzka to marka numer trzy z udziałami przekraczającymi 5 proc. – Starogardzka ma silną pozycję rynkową i nie musi korzystać z renomy produktów konkurencji, zwłaszcza tych sprzedawanych w zupełnie innym segmencie cenowym – mówi Maciej Meyer, rzecznik prasowy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8752

Spis treści
Zamów abonament