Ostry konflikt w polskiej wódce
Stock Polska oskarża Belvedere, że starogardzka zbyt przypomina czystą de luxe. Konkurent odpiera zarzuty, ale zmienia opakowanie
Gra toczy się o udziały w polskim rynku wódki wartym ok. 13 mld zł. Czysta de luxe żołądkowa gorzka ma w nim ponad 16 proc., co daje jej pozycję lidera. Natomiast starogardzka to marka numer trzy z udziałami przekraczającymi 5 proc. – Starogardzka ma silną pozycję rynkową i nie musi korzystać z renomy produktów konkurencji, zwłaszcza tych sprzedawanych w zupełnie innym segmencie cenowym – mówi Maciej Meyer, rzecznik prasowy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta