Rusza walka o świąteczne miliardy
Do Bożego Narodzenia dwa miesiące, a już pojawiają się specjalne oferty
Sklepy już przygotowują się do tego kluczowego dla ich rocznych obrotów sezonu. Polacy na prezenty, jak i artykuły spożywcze kupowane na świąteczny stół wydają ponad 20 mld zł, więc trudno się dziwić, że firmy ruszają z sezonem coraz wcześniej. Co więcej, po stosunkowo słabym roku – choć sprzedaż nie spadała, to jednak dynamika wzrostu była znacznie wolniejsza niż w latach poprzednich – firmy liczą na poprawę wyników.
Jako pierwsza walkę o klientów zaczęła sieć dyskontów Lidl, a w jej sklepach już od kilku dni można kupić typowo świąteczne artykuły. – Zachowania polskich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta