W pogoni za oryginalnością
Jak pogodzić kult marki z chęcią wyróżnienia się w tłumie? Koncerny znalazły na to sposób. To coraz bardziej popularna personalizacja produktów
Aby mieć oryginalną koszulkę, wystarczy puścić wodze wyobraźni. Firmy, których działalność kwitnie w Internecie, wykonają niemal każde zlecenie. Nadruk możemy zamówić także na poduszkach, bluzach czy podkładkach pod mysz.
Żyłę złota w modzie na bycie oryginalnym dostrzegli także światowi giganci, którzy swoją potęgę zbudowali na masowych produktach.
– Konsumenci szukają możliwości wyróżnienia się i jednocześnie chcą otaczać się markami, które inni znają – mówi Piotr Ruszak, senior communication manager z firmy Starcom.
Zataczającą coraz szersze kręgi personalizację dostrzegła niemiecka firma Nike – jeden z najbardziej znanych producentów odzieży sportowej na świecie. Na jej stronie internetowej można zaprojektować np. własną, niepowtarzalną parę butów.
∑
Personalizacja dociera do coraz większej liczby branż, także na rynek żywności. W lutym Kraft Foods, właściciel m.in. marki czekolad Milka i kawy Jacobs, wprowadził na amerykański rynek niewielkie saszetki z koncentratem nadającym smak wodzie....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta