Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W pogoni za oryginalnością

25 marca 2011 | Eko+ | Beata Drewnowska
źródło: EAST NEWS
źródło: Archiwum
źródło: Corbis

Jak pogodzić kult marki z chęcią wyróżnienia się w tłumie? Koncerny znalazły na to sposób. To coraz bardziej popularna personalizacja produktów

Aby mieć oryginalną koszulkę, wystarczy puścić wodze wyobraźni. Firmy, których działalność kwitnie w Internecie, wykonają niemal każde zlecenie. Nadruk możemy zamówić także na poduszkach, bluzach czy podkładkach pod mysz.

Żyłę złota w modzie na bycie oryginalnym dostrzegli także światowi giganci, którzy swoją potęgę zbudowali na masowych produktach.

– Konsumenci szukają możliwości wyróżnienia się i jednocześnie chcą otaczać się markami, które inni znają – mówi Piotr Ruszak, senior communication manager z firmy Starcom.

Zataczającą coraz szersze kręgi personalizację dostrzegła niemiecka firma Nike – jeden z najbardziej znanych producentów odzieży sportowej na świecie. Na jej stronie internetowej można zaprojektować np. własną, niepowtarzalną parę butów.

Personalizacja dociera do coraz większej liczby branż, także na rynek żywności. W lutym Kraft Foods, właściciel m.in. marki czekolad Milka i kawy Jacobs, wprowadził na amerykański rynek niewielkie saszetki z koncentratem nadającym smak wodzie....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8886

Spis treści

Turystyka

Zamów abonament