Salon samochodowy w Genewie
Na niemal wszystkich stoiskach producenci pokazywali lub zapowiadali modele hybrydowe i elektryczne. Tym razem to nie są ćwiczenia marketingowe, ale realna przyszłość motoryzacji – twierdzą
Chociaż sprzedaż aut osobowych w Europie spadła o 5 proc., na genewskim salonie nie widać było zasmuconych twarzy. Na stoiskach lśniło 170 aut koncepcyjnych i nowych modeli. Prezesi snuli wizje rosnących zysków i świetlanej przyszłości aut – tym razem z napędem hybrydowym lub elektrycznym. Toyota pokazała hybrydowego Yarisa oraz Priusa kombi - razem z Lexusem zaoferuje osiem modeli hybrydowych: od małego Yarisa po wielką limuzynę LS. Nowe hybrydy trafią do oferty w drugiej połowie przyszłego roku. Gamę hybryd poszerza także Honda. Niemiecka konkurencja jest kilka lat za Japończykami, jednak i Niemcy pokazują hybrydowe modele na stoiskach Audi, BMW,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta