Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Liczą się tylko Niemcy i Polska

06 grudnia 2010 | Ekonomia | Grażyna Błaszczak
Przed końcem 2011 r. międzynarodowe sieci handlowe planują otwarcie nowych sklepów w 38 krajach regionu EMEA.
źródło: Rzeczpospolita
Przed końcem 2011 r. międzynarodowe sieci handlowe planują otwarcie nowych sklepów w 38 krajach regionu EMEA.

Nasz kraj będzie w 2011 r. drugim najpopularniejszym rynkiem dla sieci handlowych. Chyba że zabraknie u nas atrakcyjnej powierzchni do wynajęcia

Tak prognozują analitycy międzynarodowej firmy doradczej do spraw nieruchomości CB Richard Ellis. O plany ekspansji zapytali 212 wiodących międzynarodowych sieci handlowych.

Niemcy znalazły się na czele rankingu – aż 41 proc. wszystkich sieci handlowych planuje bowiem właśnie tam otwarcie nowych sklepów.

Polska jest drugim najpopularniejszym rynkiem dla sieci handlowych w całym regionie Europy, Środkowego Wschodu i Afryki (EMEA). Ponad 33 proc. pytanych detalistów ma zamiar otworzyć w naszym kraju nowe sklepy lub...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8795

Spis treści
Zamów abonament