Liczą się tylko Niemcy i Polska
Nasz kraj będzie w 2011 r. drugim najpopularniejszym rynkiem dla sieci handlowych. Chyba że zabraknie u nas atrakcyjnej powierzchni do wynajęcia
Tak prognozują analitycy międzynarodowej firmy doradczej do spraw nieruchomości CB Richard Ellis. O plany ekspansji zapytali 212 wiodących międzynarodowych sieci handlowych.
Niemcy znalazły się na czele rankingu – aż 41 proc. wszystkich sieci handlowych planuje bowiem właśnie tam otwarcie nowych sklepów.
Polska jest drugim najpopularniejszym rynkiem dla sieci handlowych w całym regionie Europy, Środkowego Wschodu i Afryki (EMEA). Ponad 33 proc. pytanych detalistów ma zamiar otworzyć w naszym kraju nowe sklepy lub...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta