Efektywna modernizacja infrastruktury kolejowej
Marcin Strzelczyk, członek zarządu Feroco SA
Z punktu widzenia efektywności modernizacji infrastruktury kolejowej istnieje wiele prostych rozwiązań mogących wydatnie przyspieszyć proces.
Jednym z nich mogłaby być modernizacja szlaków przystosowanych do prędkości 200 km/h bez budowy przejazdów wielopoziomowych. W praktyce oznaczałoby to wprowadzenie ograniczenia prędkości do 160 km/h do momentu powstania przejazdów bezkolizyjnych. Dzięki temu zabiegowi możliwe byłoby przeprowadzenie istotnej liczby...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta