Marki własne szturmują wodę
Do wód sprzedawanych przez sieci handlowe z ich własnym logo należy już ok. 30 proc. rynku
– Polski rynek wody czeka szybki rozwój. Swoją pozycję będą na nim umacniać marki własne – mówi Marek Jutkiewicz, dawniej współwłaściciel napojowej firmy Hoop Polska, a obecnie udziałowiec m.in. spółek Allenort z branży medycznej oraz Mispol i Makarony Polskie, działających na rynku spożywczym. Od jesieni 2010 r. wraz z synem kontroluje także 100 proc. udziałów spółki Bewa. Jutkiewicz chce, aby w ciągu kilku lat stała się ona jednym z największych producentów wody pod markami własnymi w naszym kraju (już teraz ich udział...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta