Danone rusza do walki z Cisowianką
Właściciel Żywca Zdroju wprowadza na rynek nową markę. Jednym z atutów Dobrowianki ma być niska cena
Francuskiemu koncernowi, który pozycję lidera w Polsce zawdzięcza głównie marce Żywiec Zdrój – kojarzonej z wodą źródlaną premium – brakowało tańszej wody mineralnej będącej w stanie zatrzymać ekspansję Cisowianki. Dzięki intensywnej promocji, a zarazem atrakcyjnej cenie marka ta została wiceliderem w Polsce. Polskie Zdroje, jej wyłączny dystrybutor, podają, że w 2010 r. jej sprzedaż, i to tylko za sprawą naturalnej wody, zwiększyła się o 30 proc. W tym czasie popyt na Żywiec Zdrój, łącznie z wodami...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta