Przedsiębiorca udzielając gwarancji na swój produkt musi też pamiętać o prawie do reklamacji
Udzielenie dodatkowej ochrony nie tylko nie wyłącza odpowiedzialności sprzedawcy za towar niezgodny z umową, ale musi wyraźnie podkreślać istnienie tego prawa
To przedsiębiorca decyduje o udzieleniu gwarancji na swój produkt oferowany konsumentom. Często firmy decydują się na taki krok w celach marketingowych. Jednak w takim wypadku należy pamiętać o obowiązkowych informacjach, jakie muszą znaleźć się w treści gwarancji.
W praktyce zdarza się, że dokumenty takie nie informują konsumenta o tym, że nie traci on prawa do dochodzenia roszczeń na podstawie przepisów o...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta