Przedsiębiorcy więcej wydają na reklamę
W I kwartale rynek reklamy w Polsce wzrósł rok do roku o 6,9 proc., do 1,61 mld zł – szacuje dom mediowy MPG
To dość optymistyczne szacunki po tym, gdy swoje, niższe od oczekiwanych, podał niedawno dom ZenithOptimedia. Według niego rynek po I kwartale wzrósł o 5 proc., choć miał o 6,8 proc. Szacunki i prognozy MPG są wyższe. Zdaniem specjalistów z tego domu mediowego w całym 2011 r. firmy wydadzą na reklamę w Polsce o 6 proc. więcej niż w 2010 r. Wzrost po I kwartale zapewniły głównie wyższe przychody z reklam stacji telewizyjnych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta