Europa żegna Chryslera
Marka miała w Europie przedstawiać siłę i zaawansowane technologie z USA. Ta strategia zawiodła
Od 1 czerwca marka znika w Europie kontynentalnej. Auta wspólnie produkowane przez Chryslera i Lancię będą od początku czerwca sprzedawane jako lancie. W Irlandii i Wielkiej Brytanii, Japonii, Korei Południowej, Nowej Zelandii, Australii, w Republice Południowej Afryki i na całej półkuli zachodniej – jako chryslery.
Zdaniem szefa marki Lancia Oliviera Francois to Chrysler, nie Lancia, jest na świecie bardziej rozpoznawalny. Projekt uporządkowania marek ma zmniejszyć koszty europejskiej obecności...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta