Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Produkt przyszłości

06 czerwca 2011 | Prawo i praktyka | Michał Kołtuniak

Konkurs dla firm i wynalazców „Polski produkt przyszłości" organizowany jest nieprzerwanie od 1997 r. Od 2002 r. jego organizatorem jest Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Tym samym w tym roku miała miejsce już XIV edycja tej rywalizacji o statuetki, dyplomy, ale przede wszystkim o prawo posługiwania się w korespondencji i oficjalnych dokumentach znakiem i hasłem „Polski produkt przyszłości".

Zwycięzcy, podobnie jak przy poprzednich edycjach, mogą także oczekiwać wsparcia w zakresie promocji produktu w kraju i za granicą. Na tegoroczny konkurs wpłynęło 48 projektów (nabór zakończył się 13 maja), co pozwala stwierdzić, że wciąż cieszy się on zainteresowaniem przedsiębiorców.

Kapituła konkursu pierwszy raz zbierze się 17 czerwca i dokona wstępnej selekcji projektów. Uznane za najlepsze zostaną przekazane do oceny ekspertów. Ostatecznie zwycięzców poznamy w trakcie uroczystej gali, która odbędzie się pod koniec września.

Brak okładki

Wydanie: 8946

Spis treści
Zamów abonament