Praca nad nowym wizerunkiem PZU
Firma przeprowadza kolejną falę zwolnień grupowych. Prezes ma jednak nadzieję, że to ostatnie redukcje na tak dużą skalę
– Zbliżamy się do momentu, gdy proste rezerwy, np. połączenie dwóch stanowisk w jedno, już nie będą możliwe. To, co dało się usprawnić, już jest ulepszone – ocenia Andrzej Klesyk, prezes PZU. Następny etap to PZU 2.0, czyli firma kompletnie nowa, jeśli chodzi o model operacyjny oraz obsługę i nastawienie do klienta, bez papieru i ręcznego wypisywania druków. Odświeżony zostanie również jej zewnętrzny wizerunek. – Obecna wizualizacja PZU ma prawie 20 lat. Dzisiaj mamy inne standardy estetyczne i musimy nadgonić stracony czas – mówi prezes Klesyk.
Firma nie planuje angażować do kampanii znanych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta