Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Praca nad nowym wizerunkiem PZU

06 czerwca 2011 | Ekonomia | Zuzanna Reda
Według prezesa PZU Andrzeja Klesyka nadszedł czas  na odświeżenie marki ubezpieczyciela, umacnianie jego rynkowej pozycji i przejęcie innych graczy
autor zdjęcia: Darek Golik
źródło: Fotorzepa
Według prezesa PZU Andrzeja Klesyka nadszedł czas na odświeżenie marki ubezpieczyciela, umacnianie jego rynkowej pozycji i przejęcie innych graczy

Firma przeprowadza kolejną falę zwolnień grupowych. Prezes ma jednak nadzieję, że to ostatnie redukcje na tak dużą skalę

– Zbliżamy się do momentu, gdy proste rezerwy, np. połączenie dwóch stanowisk w jedno, już nie będą możliwe. To, co dało się usprawnić, już jest ulepszone – ocenia Andrzej Klesyk, prezes PZU. Następny etap to PZU 2.0, czyli firma kompletnie nowa, jeśli chodzi o model operacyjny oraz obsługę i nastawienie do klienta, bez papieru i ręcznego wypisywania druków. Odświeżony zostanie również jej zewnętrzny wizerunek. – Obecna wizualizacja PZU ma prawie 20 lat. Dzisiaj mamy inne standardy estetyczne i musimy nadgonić stracony czas – mówi prezes Klesyk.

Firma nie planuje angażować do kampanii znanych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8946

Spis treści
Zamów abonament