Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Już nie Era, a T-Mobile

06 czerwca 2011 | Ekonomia | Urszula Zielińska
Zmiana w salonach.   W weekend zmienił się wygląd głównych salonów sieci, w ciągu kilku tygodni literą T w kolorze magenta zostanie oznakowanych ponad 1000 punktów sprzedaży
autor zdjęcia: Magda Starowieyska
źródło: Fotorzepa
Zmiana w salonach. W weekend zmienił się wygląd głównych salonów sieci, w ciągu kilku tygodni literą T w kolorze magenta zostanie oznakowanych ponad 1000 punktów sprzedaży

Na rynku oficjalnie pojawiła się nowa marka telefonii komórkowej – T-Mobile. Era znika

– Liczę, że rebranding pozytywnie wpłynie na sprzedaż. Mam też nadzieję, że pozwoli nam szybko zająć drugie miejsce pod względem przychodów wśród operatorów – mówi „Rz" Miroslav Rakowski, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej.

Głównym atutem nowej oferty PTC będzie tani roaming. – Sprawdziłem i wiem, że 14 – 15 mln Polaków pracuje lub przebywa w ciągu roku za granicą: w Wielkiej Brytanii, Holandii, Niemczech. To oznacza, że chcąc komunikować się ze znajomymi w kraju, będą szukali najtańszej możliwości. A kiedy ktoś jest za granicą, zawsze szuka na miejscu własnej sieci, bo ją zna – przewiduje Rakowski.

 

Brak okładki

Wydanie: 8946

Spis treści
Zamów abonament