Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Konkurs dla mediów

06 czerwca 2011 | Prawo i praktyka | Michał Kołtuniak

Zakończył się nabór wniosków do konkursu „Słowa dla innowacji"

Była to pierwsza edycja dziennikarskiej i publicystycznej rywalizacji, której celem jest propagowanie w mediach materiałów poświęconych innowacyjności.

Projekt miał zaangażować jak największą liczbę dziennikarzy piszących o nowoczesnych technologiach i ciekawych pomysłach pojawiających się w takich dziedzinach, jak: nauka, technologia, przemysł czy ekonomia. Na konkurs nadesłano blisko 80 prac.

Większość z nich to materiały prasowe, publikowane w dziennikach i prasie branżowej. Jednak wśród propozycji znalazły się także teksty z mediów elektronicznych oraz reportaże telewizyjne i  audycje radiowe.

Nagrody w  konkursie mają być szczególnym wyróżnieniem i wzmocnieniem dla wszystkich autorów publikacji popularyzujących tematykę innowacyjności.

Organizatorem konkursu jest Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Laureatów poznamy w trakcie specjalnej uroczystości, która odbędzie się 14 czerwca w Centrum Artystycznym Skwer w Warszawie.

 

 

Brak okładki

Wydanie: 8946

Spis treści
Zamów abonament