Rośnie sklepowa telewizja
Cyfrowych ekranów nadających reklamy może być w Polsce już 20 tys. Na świecie wartość tego rynku to 1,3 mld dol.
– W Polsce jesteśmy na etapie edukowania reklamodawców na temat tego rynku – mówi Szymon Pikula, prezes notowanej na NewConnect spółki Call2Action, która specjalizuje się w digital signage.
Na świecie wartość tego rynku instytut ABI Research oszacował na koniec 2010 r. na 1,3 mld dol. W 2016 roku – licząc nie tylko wydatki na reklamę na takich ekranach, ale także technologię i na same nośniki ma wzrosnąć do 4,5 mld dol. – Ekrany bywają bardziej przekonujące niż reklamy w niektórych mediach tradycyjnych. Zdefiniowały od nowa reklamę zewnętrzną, bo rozprzestrzeniły się m.in. na centra handlowe, lotniska czy banki, przekazując odbiorcom treści w najlepszym momencie – komentuje Larry Fisher, dyrektor w ABI...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
