Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rośnie sklepowa telewizja

06 czerwca 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska Piotr Mazurkiewicz
Wydatki na reklamę na elektronicznych ekranach, czyli POS TV, mogą stanowić na razie 0,5 proc. reklamowego rynku w Polsce. Ale infrastruktura sieci nadających reklamy szybko rośnie.
źródło: Rzeczpospolita
Wydatki na reklamę na elektronicznych ekranach, czyli POS TV, mogą stanowić na razie 0,5 proc. reklamowego rynku w Polsce. Ale infrastruktura sieci nadających reklamy szybko rośnie.

Cyfrowych ekranów nadających reklamy może być w Polsce już 20 tys. Na świecie wartość tego rynku to 1,3 mld dol.

– W Polsce jesteśmy na etapie edukowania reklamodawców na temat tego rynku – mówi Szymon Pikula, prezes notowanej na NewConnect spółki Call2Action, która specjalizuje się w digital signage.

Na świecie wartość tego rynku instytut ABI Research oszacował na koniec 2010 r. na 1,3 mld dol. W 2016 roku – licząc nie tylko wydatki na reklamę na takich ekranach, ale także technologię i na same nośniki ma wzrosnąć do 4,5 mld dol. – Ekrany bywają bardziej przekonujące niż reklamy w niektórych mediach tradycyjnych. Zdefiniowały od nowa reklamę zewnętrzną, bo rozprzestrzeniły się m.in. na centra handlowe, lotniska czy banki, przekazując odbiorcom treści w najlepszym momencie – komentuje Larry Fisher, dyrektor w ABI...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8946

Spis treści
Zamów abonament