Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ochrona produktów

20 czerwca 2011 | Patent na własność

Agnieszka Kępińska-Sadowska, kierownik ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji, Kraft Foods

Jako jeden z największych producentów żywności na świecie, podejmujemy liczne działania, mające na celu ochronę naszych produktów. Wszystkie nasze marki podlegają ochronie jako znaki towarowe, posiadamy również narzędzia wewnętrzne, zapewniające bezpieczeństwo towarów i receptur. Konsumenci są dla nas najważniejsi, dlatego się staramy, aby mieli pewność, że kupują oryginalne i wysokiej jakości produkty.

Troska o klienta jest celem nie tylko naszej firmy, ale również innych dużych graczy na rynku. Wspólnie, jako członkowie Polskiej Federacji Producentów Żywności oraz Stowarzyszenia Polskich Producentów Wyrobów Czekoladowych i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8958

Spis treści
Zamów abonament