Ochrona produktów
Agnieszka Kępińska-Sadowska, kierownik ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji, Kraft Foods
Jako jeden z największych producentów żywności na świecie, podejmujemy liczne działania, mające na celu ochronę naszych produktów. Wszystkie nasze marki podlegają ochronie jako znaki towarowe, posiadamy również narzędzia wewnętrzne, zapewniające bezpieczeństwo towarów i receptur. Konsumenci są dla nas najważniejsi, dlatego się staramy, aby mieli pewność, że kupują oryginalne i wysokiej jakości produkty.
Troska o klienta jest celem nie tylko naszej firmy, ale również innych dużych graczy na rynku. Wspólnie, jako członkowie Polskiej Federacji Producentów Żywności oraz Stowarzyszenia Polskich Producentów Wyrobów Czekoladowych i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta