Liczy się odbiór reklamy, a nie chęci reklamodawcy
Przedsiębiorca nie może sugerować, że coś jest za darmo, jeśli trzeba za to płacić
Przedsiębiorca reklamujący swoje usługi musi starannie dobierać słowa, aby klienci nie poczuli, że są wprowadzani w błąd. Nawet jeśli przedsiębiorcą jest wyższa uczelnia, a klientami studenci. Przekonała się o tym Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, która po kontroli Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów została ukarana za rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji na billboardach.
Reklamy miały informować...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta