Niezmiernie ciekawe studia
Aleksander Solski, customer finance director w Unilever
Pracuje w Unileverze od 1997 r. Doświadczenie zdobywał w dziale finansów zarówno w jednostce marketingowo-sprzedażowej, jak i w fabryce oraz siedzibie głównej koncernu w Londynie. Obecnie odpowiedzialny za analityczne wsparcie procesów decyzyjnych w dziale sprzedaży. Z ramienia działu finansów współuczestniczy w definiowaniu i implementacji strategii sprzedażowej oraz optymalizacji efektywności inwestycji. Ukończył studia z rachunkowości zarządczej na francuskiej Ecole Superieure de Commerce de Clermont-Ferrand oraz finanse i bankowość na Akademii Ekonomicznej w Krakowie (dziś Uniwersytet Ekonomiczny). Zdał wszystkie egzaminy CIMA i został przyjęty w poczet członków organizacji. Zdobycie pełnej kwalifikacji zajęło mu z przerwami pięć lat.
Dlaczego wybrał pan kwalifikację CIMA?
Aleksander Solski: Pod koniec lat 90., gdy rozpocząłem pracę w firmie Unilever, dyrektorem finansowym był Brytyjczyk. I to właśnie od niego po raz pierwszy usłyszałem o CIMA. Zdobycie dyplomu CIMA było rekomendowane – jeśli nie wręcz wymagane – od każdego pracownika działu rachunkowości...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta