Kampania Telekomunikacji najskuteczniejsza
Grand Prix tegorocznego konkursu Effie na najefektywniejszą kampanię reklamową otrzymała kampania TP. Jury przyznało też dwie złote statuetki
– Nieczęsto zdarzają się formaty reklamowe, które tak skutecznie zmieniają postrzeganie marki, łatwo tłumaczą skomplikowane technicznie usługi, bawią, silnie przenikając do świadomości – ocenia nagrodzoną Grand Prix kampanię TP Wojciech Sobieraj, prezes Alior Banku i tegoroczny przewodniczący jury konkursu Effie.
Zwycięską kampanię opracowała agencja reklamowa Publicis, a zaplanował dom mediowy MEC.
W ubiegłym roku jury Grand Prix nie przyznało,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta