Polsat silniejszy od TVN
W słabym dla telewizji trzecim kwartale telewizyjna spółka Zygmunta Solorza-Żaka utrzymała ubiegłoroczne wpływy z reklam – uważają analitycy
Zdaniem ekspertów na spadającym rynku reklamy telewizyjnej w III kw. telewizyjny biznes Polsatu wypadnie lepiej niż TVN, któremu analitycy wróżą spadek wpływów z reklam rok do roku. – Możliwe, że Polsat wykazał nawet lekki wzrost wpływów z reklamy. Najgorzej wśród największych nadawców wypadła na pewno TVP, która zawsze wypada najsłabiej, a w tym kwartale straciła...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta