Sklepy wolą działać w sieci
Franczyzowe grupy zrzeszają już 16,4 tys. placówek. W tym roku przybędzie ok. 2 tys. kolejnych
Co roku z polskiego rynku znika kilka tysięcy małych sklepów spożywczych. Ich właściciele nie są w stanie zaproponować tak niskich cen jak sieci, które składając u producentów duże zamówienia, mogą uzyskać korzystniejsze warunki. Dlatego szansą dla małych sklepów jest wchodzenie do sieci franczyzowych.
– Mimo spadku ogólnej liczby sklepów spożywczo-przemysłowych liczba franczyzowych rośnie. Zwłaszcza w wypadku małych placówek wejście do sieci jest często ostatnią deską ratunku. Szacujemy, że w tym roku liczba franczyzowych sklepów z artykułami spożywczymi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta