Miliony na promocję żywności nie mają wzięcia
Agencja Rynku Rolnego może wydać ponad 40 mln zł na rozpropagowanie produktów regionalnych i ekologicznych. Do tej pory wypłaciła tylko niecałe 300 tys. złotych
O 10 mln euro, czyli według aktualnego kursu ponad 44 mln złotych, producenci tzw. żywności wysokiej jakości – w tym produktów ekologicznych i regionalnych mających certyfikat unijny – mogą się ubiegać w Polsce od ponad dwóch lat. Do tej pory jednak chętnych na dotacje unijne zapisane w Programie Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 było niewielu.
Agencja Rynku Rolnego (ARR) podpisała dopiero 12 umów na około 1,6 mln zł. Pieniądze – w sumie niecałe 300 tys. złotych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta