Gorsze prognozy dla rynku reklamy w Polsce
Dom mediowy MPG obniżył szacunki wzrostu w tym roku do 3,6 proc. To kolejna obniżka w ostatnim czasie
Pierwotnie MPG spodziewał się w tym roku wzrostu nakładów na reklamę rok do roku o 6 proc., potem szacunki spadły do 4,5 proc. W najnowszym raporcie firmy mowa jest już tylko o 3,6-proc. wzroście. – Dynamika wzrostu rynku reklamy zahamowała w III kwartale. Przede wszystkim miesiące wakacyjne oraz wrzesień przyniosły tylko 2- proc. wzrost inwestycji w telewizję – podało MPG.
Według domu mediowego ZenithOptimedia firmy wydadzą na reklamę już tylko o 2,4 proc. więcej niż w 2010 roku. W pierwszej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta