Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rekomendacje dla firm telekomunikacyjnych

13 grudnia 2011 | Prawo i praktyka | Michał Kołtuniak

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zaleca używanie odpowiedniej wielkości czcionki, ograniczenie stosowania gwiazdek i innych odnośników, jednoznaczne określanie ceny za usługę główną i dodatkowe

Wszyscy jesteśmy konsumentami – te słynne słowa prezydenta Kennedy’ego powinni wziąć sobie do serca   autorzy ogólnych warunków umów, regulaminów i wzorców kontraktów kierowanych do klientów indywidualnych. Ekspert w jednej dziedzinie, który dziś występuje z pozycji profesjonalisty, jutro staje się konsumentem, podpisuje umowy  dotyczące  np. korzystania z Internetu czy innych usług telekomunikacyjnych.

Na pewno każdy konsument chciałby otrzymać do podpisania wzorzec umowy, który jest czytelny, przejrzysty, zawiera wszystkie najważniejsze informacje. Termin jego otrzymania powinien umożliwiać rzeczywiste zapoznanie się z jego treścią. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, którego zadania wiążą się m.in. z badaniem tego typu umów występujących w obrocie gospodarczym, wielokrotnie wytykał  przedsiębiorcom różne błędy.

Stosowanie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9105

Wydanie: 9105

Spis treści
Zamów abonament