Sylwester nie uratuje producentów wódki
Producenci mocnych trunków chcą przed świętami zrekompensować sobie słabe trzy kwartały 2011 r. O sukces może być trudno
Tej zimy, po raz pierwszy od trzech lat, CEDC nie wprowadzi na rynek żubrówki w specjalnym opakowaniu. W ubiegłym roku okrycie na butelkę przygotowywali dla wicelidera polskiego rynku wódki prezenterzy telewizyjni Dorota Wellman i Marcin Prokop. Priorytetem dla CEDC, które musi znaleźć pieniądze na spłatę zadłużenia, jest umocnienie pozycji w tzw. kanale tradycyjnym, czyli małych sklepach. CEDC idzie w ślady Stock Polska,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta