Barometr reklamowy
Wynikami badań rynkowych dotyczących konkretnych towarów i usług są zainteresowane przede wszystkim firmy, które je sprzedają. Istnieje jednak ważny wyjątek – rynek reklamy.
Sytuację na rynku reklamowym, oprócz tych, którzy oferują powierzchnię reklamową w gazetach, czasopismach, na billboardach, w Internecie lub czas antenowy w TV albo radiu, śledzą równie uważnie, jeśli nie uważniej, ci, którzy ją kupują – reklamodawcy. W szczególności zaś główni na nim gracze, domy mediowe. Informacje z rynku to dla nich podstawa ustalania strategii reklamowej, wyboru mediów, które mają być w niej wykorzystywane, planowania kampanii marketingowych dla klientów. Punktem wyjścia do analiz rynkowych w tej branży są raporty firmy Kantar Media....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta