Przywiązanie kupowane kartą i bonem
We wtorki zniżki mają w Carrefourze emeryci. Przychodzi ich sporo. Twierdzą, że i tak zakupy muszą gdzieś robić, a tu trochę taniej. Nawet 10 proc.
Jak wyliczyli moi studenci, żeby dostać parasolkę, trzeba wydać kilkaset złotych. Na inne drobniejsze prezenty co najmniej po kilkadziesiąt złotych – mówi Jolanta Tkaczyk, adiunkt w Katedrze Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Przyznaje, że teraz wszystkie sieci sklepów, stacje benzynowe, kawiarnie, księgarnie, uruchamiają programy lojalnościowe.
Oferta jest zazwyczaj prosta. Najpopularniejsze jest tzw. zbieractwo.
Program Skarbonka działa u nas już od dziesięciu lat – mówi rzecznik sieci Auchan Dorota Patejko. – Każdy klient wyraża zgodę na wejście do programu i już od następnego dnia korzysta z promocji. Kupując produkty oznaczone logo Skarbonka, otrzymuje rabat procentowy lub złotówkowy. Za...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta