Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jesteśmy konkurencją „n”

30 stycznia 2012 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
autor zdjęcia: Piotr Nowak
źródło: Fotorzepa

– Grupa Canal+ planuje rozwój na polskim rynku – mówi Beata Mońka, prezes spółki Canal+ Cyfrowy w rozmowie z Magdaleną Lemańską. Zapewnia, że mimo planów fuzji Cyfra+ wciąż konkuruje o klientów z platformą „n”

"Rz": Jak to się stało, że po tylu latach w branży reklamowej trafiła pani do płatnej telewizji? Vivendi znalazło panią czy pani – Vivendi?

Beata Mońka: Uważam się za człowieka mediów. Jeśli patrzy się tylko na branżę telewizyjną, to może dla niektórych jestem nową twarzą, ale w mediach działam od 17 lat. Dla mnie był to naturalny ruch, zresztą już historyczny, bo w firmie jestem już ponad dziewięć miesięcy.

Nie prze­ra­ża pa­ni mo­ment, w ja­kim ob­ję­ła pa­ni to sta­no­wi­sko? Ry­nek się na­sy­ca. Ilu jest jesz­cze pa­ni zda­niem klien­tów płat­nej te­le­wi­zji do po­zy­ska­nia?

Z peł­ną świa­do­mo­ścią i od­po­wie­dzial­no­ścią we­szłam do tej bran­ży i uwa­żam, że da się w niej wie­le zdzia­łać. Przy­szłość ryn­ku me­dio­wo­-te­le­wi­zyj­ne­go i te­le­ko­mu­ni­ka­cji jest dziś do­syć nie­prze­wi­dy­wal­na, a przez to in­try­gu­ją­ca. Fak­tycz­nie du­żo mó­wi się o na­sy­ce­niu tego typu usługą. Z dru­giej stro­ny i ope­ra­to­rzy ka­blo­wi,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9144

Wydanie: 9144

Spis treści
Zamów abonament