Jesteśmy konkurencją „n”
– Grupa Canal+ planuje rozwój na polskim rynku – mówi Beata Mońka, prezes spółki Canal+ Cyfrowy w rozmowie z Magdaleną Lemańską. Zapewnia, że mimo planów fuzji Cyfra+ wciąż konkuruje o klientów z platformą „n”
"Rz": Jak to się stało, że po tylu latach w branży reklamowej trafiła pani do płatnej telewizji? Vivendi znalazło panią czy pani – Vivendi?
Beata Mońka: Uważam się za człowieka mediów. Jeśli patrzy się tylko na branżę telewizyjną, to może dla niektórych jestem nową twarzą, ale w mediach działam od 17 lat. Dla mnie był to naturalny ruch, zresztą już historyczny, bo w firmie jestem już ponad dziewięć miesięcy.
Nie przeraża pani moment, w jakim objęła pani to stanowisko? Rynek się nasyca. Ilu jest jeszcze pani zdaniem klientów płatnej telewizji do pozyskania?
Z pełną świadomością i odpowiedzialnością weszłam do tej branży i uważam, że da się w niej wiele zdziałać. Przyszłość rynku mediowo-telewizyjnego i telekomunikacji jest dziś dosyć nieprzewidywalna, a przez to intrygująca. Faktycznie dużo mówi się o nasyceniu tego typu usługą. Z drugiej strony i operatorzy kablowi,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta