Zwrócą gotówkę po śledztwie
Reklamacje | Bankomat nie wydał żądanej kwoty, ale bank obciążył konto klienta
Czytelniczka z Warszawy w styczniu tego roku chciała podjąć pieniądze z bankomatu ING Banku Śląskiego. – Maszyna nie wydała mi gotówki. Potem okazało się jednak, że wypłata została zaksięgowana – twierdzi pani Anna (nazwisko do wiadomości redakcji). – Złożyłam w banku reklamację. Nie została uwzględniona. Bank stwierdził, że transakcja była prawidłowa.
Czytelniczka interweniowała w banku jeszcze raz, ale bez efektu.
Reklamacja pod lupą
Piotr Utrata z ING Banku Śląskiego informuje, że bankomat może nie wydać żądanej kwoty, kiedy w maszynie nie ma gotówki lub gdy doszło do awarii systemu informatycznego banku czy też samego urządzenia.
– Takie sytuacje zdarzają się rzadko. Szczegółowo je...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta